Koncepcja Think Blue

Firma: Volkswagen Poznań

Think Blue to ekologiczna idea, którą Volkswagen wprowadza na całym świecie. Wykracza ona poza produkcję oszczędnych samochodów i obejmuje szerokie spektrum działań wspierających ochronę środowiska. W ramach Think Blue firma inicjuje różnorodne projekty angażujące ludzi na całym świecie. Współpracuje również z organizacjami promującymi odpowiedzialne, ekologiczne zachowania.

 

Źródło: www.volkswagen.pl/
Źródło: www.volkswagen.pl/

Volkswagen przywiązuje dużą wagę do tego, by tworzyć produkty i znajdować rozwiązania przyjazne dla środowiska. Promując ideę Think Blue, marka wzywa do działania i wpisuje się w trwałe budowanie ekologicznej świadomości na drodze do lepszej przyszłości Ziemi.

Jednym z ważniejszych celów dla marki Volkswagen jest stała praca nad rozwiązaniami umożliwiającymi obniżenie zużycia paliwa i ograniczenie emisji CO2. Odzwierciedleniem tych dążeń są technologie BlueMotion.

Marka BlueMotionTechnologies, skupia pod jedną nazwą wszystkie produkty, innowacje i technologie Volkswagena, służące oszczędności i ochronie środowiska. Dzięki technologiom BlueMotion Volkswagen oferuje korzyści porównywalne z uzyskiwanymi w autach hybrydowych, nie niosące jednak ze sobą żadnych ograniczeń w użytkowaniu pojazdu (m.in. konieczność częstego ładowania, czy mały zasięg).

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *